Den sista tiden...

Det börjar närma sig. Slutet. Nej usch vad hemskt det låter men det känns som det! De sista dagarna jag har haft denna veckan har endast ebstått av att träffa mina bästa vänner en och en för att säga hejdå till dom personligen. Det känns jättehemskt att liksom "bocka av" mina bästa vänner efter att ha träffat dem, men hur ska jag annars göra?! Jag vill ju ha lite ensamtid med var och en innan jag drar! Jag kommer sakna dom så otroligt mycket, det kommer kännas helt overkligt att inte kunna ringa till dom och säga att man kommer över om tio minuter och käkar Ben&Jerry's Chocolate Fudge Brownie (förövrigt min absoluta favorit!) och bara titta på film och snacka och skratta. Det är så det ska vara, men nehej, nu ska jag ut i stora vida världen utan dom och det vill jag inte! När jag har rest förut utan familj så har det iallafall varit med minst en kompis som hjälper mig att hitta rätt gate på flygplatsen. Hur ska jag göra nu? Åhh jag vill inte åka. Fast det är klart att jag vill, men jag är så kluven.

Sen seglingen i sommar medkommer en sorglig sak. Jag har lärt känna en massa nya människor där och alla dom kommer att hänga på något som kallas förrådet, där man fixar med båtarna och sånt. Och träffar alla man seglat med såklart.DÄR HADE JAG VELAT HÄNGA I ÅR! Men icke sa nicke, det får bli nästa år istället. Sorgligt men sant. Det är så mycket man behöver acceptera när man åker utomlands. Nya rutiner, nytt språk, nya vänner och ny familj. Det kommer inte att bli lätt, men när det väl har gått ett tag så är det såå värt det, det är jag säker på.

En sak till jag är säker på är att jag komemr sakna mina tjejer så grymt mycket! Karin, Stina, Paula, Kristina, Lisa och Antonia! Ni är de bästa vännerna man kan ha et je vous aime beaucoup! <3
Saknar er redan, BISOUS. <3
Men för att rädda oss alla från sorgen så blir det fezt på fredag! Tyvärr funkar inte bubbelpoolen mina vänner men det blir god middag med en massa gott vin, och på toppen av detta en riktigt nice utgång! Det kommer kännas som en möhippa, haha.

Men nu ska jag till Karin min Pimsi och köra en klassiker: göra chokladtoppar och kolla på en serie 150 avsnitt i rad. Det är sånt som vi brukade göra efter skolan nästan varje dag, och jag vet inte hur jag ska klara mig utan det. Ha det så bra sålänge så ska jag ta och skriva lite mer om France och hur min packning går lite senare.

XXX


Kommentarer
Postat av: pimsi

hur ska jag klara mig utan våra skrattanfall när vi skrattar så att vi typ trillar av sängen eller när vi tittar på varandra och bara börjar låta som apor?? :( kommer sakna dig enormt min sötnöt!

2009-08-28 @ 00:09:48
Postat av: Stina

Älskar dig...! du min allra roligaste, knasigaste, sexigaste vän ;) nu har jag lämnat ditt hus och kan jag inte komma till flygplatssen i mon så ses vi inte på ett bra tag men det är inte hela världen för jag vet att du kommer ha ett underbart år och att vi ses igen , vilket gör att jag sitter och små ler lite för DÅ du då e det inte lungt med alla galna grejjer vi ska göra :D

2009-08-29 @ 22:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0