Hej då!

Nu sitter jag här och skriver en sista gång vid datorn. För jag ska alldeles strax åka till flygplatsen och Karin och Paula, mina älsklingar, ska med förstås. Det känns konstigt att gå runt i huset en sista gång. Att det kommer stå tomt i ett år.
Igår hade jag en sån himla ångest. Jag var nära på att inte vilja åka. Jag sa farväl till mina kompisar och packade ner mitt liv här. Just då ville jag inte åka, men idag så känner jag nästan ingenting. Det är jättekonstigt men jag känner ingen oro alls. Tror det beror på att jag börjar bli frisk från min f.d. resfeber, vilket är ganska skönt..

Men jag vet ändå att jag kommer gråta på flyplatsen när jag ska lämna pappa, morfar, Karin o Paula, för jag är så himla känslig! Så jobbigt det är.. :P

Med detta lilla inlägg ville jag faktiskt bara säga hejdå Sverige! Jag kommer sakna klass 3A, mitt tjejgäng, Yellow, mamma och pappa, mina seglarhunkar till vänner och resten såklart. Men jag kommer ju tillbaka om några dagar!! (i och för sig drygt 300, men ändå.. det låter kortare....) :)

JAG ÄLSKAR ER, BISOUS <3 

HEJDÅ! Så här mycket kommer jag sakna er..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heja dig! Jag kände också likadant, dagen innan är jättejobbig, sen känner man inget. Har inte längtat hem något! Hoppas allt går jättebra, vilket det kommer göra. SCHNANIIII

2009-08-30 @ 22:18:09
URL: http://africamanda.blogg.se/
Postat av: pimsi

ring om det är ngt.. ps jag har tydligen en faster som heter karin.. fick reda på detta idag.. pappa har en halvsyster han aldrig vetat om.. :S :S pusssar

2009-08-31 @ 22:09:45
Postat av: Bidibooo

Det är så tomt här hemma nu utan alla våra sexskämt med mera. Kan du inte uppdatera bloggen lite oftare så jag får veta hur du har det. Saknar dig så så så mycket. puss o kram på dig tösabit

2009-09-03 @ 15:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0