30 dagar har november och en dag har december



Jag bakade kakor!

Nikas kakor..



Mélines kakor..



Nika och Léo-Paul



Le petit prince



manger.. MANGER



Nutella pâ julmarknaden är alltid gott



Vi är väldigt sociala pâ internat och vill verkligen vara med pâ kort



Jag älskar inte alls Paris



Mitt skolfoto och jag ser ut som CRAP och har världens mest fejkade smile! haha sâ rädd var jag första dagen!



Klass Terminale Littéraire 2



Här är jag, uppe i hörnet



Mitt nya rum!



min stora gosiga säng



lajk it




Min dagbok, gissa om vem?



Diane



Enora, detta e mina homies



horrible quoi



Laure är alltid glad




Iallafall sâ är allt bra, fast de börjar märka pâ intenatet att jag allt är lite knäpp, men det gör inget, gâr ju inte att ändra pâ. Dessutom finns det mânga knäppa fransyskor.. alla är faktiskt inte bitchar!

BONNE NUIT <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0