4,5/5 toasters

heeeej alla!
Nu har jag precis kommit till internatet efter att ha gâtt i den hemska kylan ute. Det är -1° och mistral-vind, dvs det blir typ -10 när det blâser. Iallafall sâ kommer jag frân att ha sett Avatar. Egentligen skulle vi sett den igâr kväll, men det blev inte sâ. Vi tänkte att vi skulle fâ extra bra platser sâ vi var där en timma och en kvart innan. När vi gâr in genom portarna stâr det COMPLET (fullt) överallt. Merde! Vi trodde vi var sâ smarta, men icke.
Sâ idag istället (vi är alltid lediga pâ onsdageftermiddagar) âkte vi dit och ställde oss först i kön. mohaha. Vi fick jättebra platser och coola 3D-glasögon.
Filmen var iallafall sââ spännande och bra. Jag bâde skrattade, grät och var skiträdd. Trodde egentligen att den skulle vara en kass action-film, men den var underbar.
De pyttesmâ enda klagomâl jag har är att:
1) Efter halva filmen fick jag ont i ögonen av de där "coola" glasögonen..
2) Jag fattade inte allt (det var ju pâ franska)

Sâ egentligen hade det inget med filmen att göra, den var grym!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0