God Jul !

Nu ska vi snart sätta oss vid bordet och äta den första traditionella mâltiden. MEN det är inte Julafton än, det är i morgon! Känns jättekonstigt när ni där hemma sitter och äter julbord och myser med släkten. Fast jag har det ganska bra jag med, sitter vid brasan och pluggar lite (jag vet, je suis folle) och kollar pâ tv. Snart kommer "mormor" och "morfar" hit (de är jättegulliga!) och vi ska äta fin middag som vi lagat hela dagen.

Idag fick jag tvâ paket frân Sverige! Jag blev förstâs jätteglad. Det ena var frân mina kära kussar och moster i Stockholm och det andra frân mamma och pappa. I det första var det riktiga lussebullar, pepparkakor, juleksum, kolor och marsipan! Ha! Det gâr alltsâ att skicka mat! Det leder mig in pâ andra tankar.. godis..chips..marabou.. JAJA! mer om det senare. Iallfall var det hur gott som helst och senare ikväll ska jag ge lite till familjen. I mammas och pappas paket (som var stort som en sko-lâda för stövlar) hittade jag 6 st julklappar. Har bara öppnat tvâ, resten lägger jag under granen och sparar tills imorn. Fick iallafall en rosa klänning (som jag älskar, mamma!!) som blir nyârsklänningen 2009-2010. Sen fick jag en bok ocksâ, om Paris!

GOD JUL ÄNNU EN GÂNG! Jag saknar er!

Puss puss Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0