Godmorgon Sverige

Heeej hej pâ er där hemma! Jag har inte suttit mycket vid datorn pâ ett tag, och konstigt nog har jag inte sâ himla stort behov (ok om jag fâr en facebook-attack..).
Livet i Avignon rullar pâ "som vanligt" om det innebär att äta baguette varje dag, vara den enda blonda pâ bussturen till skolan och känna sig som ett ufo (inte alls kul) och skriva lânga uppsatser pâ franska och faktiskt fâ bra betyg. Det börjar väl bli nâgot av detta âret kan jag tänka mig.
Pâ onsdag ska jag och Nika julshoppa, alla julklappar plus mina vinter-boots. Här i Avignon är det nämligen världens mysigaste julmarknad och juldekorationer överallt, sân himla stämning.

Och idag kände jag mig inte lika ensam för vi hade besök frân Liverpool i England. Det kom hit en klass och nâgra blev placerade i vâr klass, sâ jag var inte enda utlänningen! Yay! Fast jag kände mig faktiskt som en fransyska..

Peace & Love

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tjeena Elin! Skitsnygg blogg, verkar som du trivs i Frankrike:) Fan vad härligt, vi får ha lite bildvisning i sommar! puss, kwaheri/Amanda

2009-12-09 @ 08:54:22
URL: http://africamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0