Inte god jul

Nu sitter jag här och väntar pâ att nâgot ska hända. Men det gör det inte. Diane har âkt hem till sig i Salon (lângt härifrân), Morgane har âkt till sin pojkvän, resten av tjejerna är pâväg hem, Antoine är med sin flickvän, Maxime är borta och Nicolas är inte här. Suck. Och sâ sitter jag och läser pâ alla andra utbytesstudenters bloggar, och VARENDA EN âker hem till Sverige under jul. Kul. Jag vill ocksâ, men jag trodde det var förbjudet sâ jag visste inte ens att man fick det.. Det är klart att jag kommer ha det underbart med min värdfamilj med en massa god mat och franska traditioner men alla âker hem utom jag. Jag var bara tvungen att fâ ur mig lite sorg, sitter ju här alldeles ensam för jag trodde Nico skulle komma men det kunde han inte. Bajs (= caca).
Ikväll kommer iallafall bilderna och beskrivningen pâ internat-/julfesten upp!

Jag saknar er i Sverige och undrar ibland vad jag egentligen gör här. Dâ lyssnar jag pâ Hâkan Hellströms "Känn ingen sorg för mig Göteborg" och fäller en târ i slutet av lâten dâ man hör spârvagnarna. Buuää.

Je vous souhaite des bonnes fêtes, des bonnes vacances, un joyeux noël et bon nouvel an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0