La fête de l'internat

Kvällen var kul. Vi ât god buffé och en massa godis. Mmm. Iallafall sâ kom en dj dit och spelade faktiskt bra musik. Alla blev jättetaggade helt plÖtsligt och började dansa. Jag kände mig lite tveksam först men sen tänkte jag att va tusan, man lever bara en gâng och sâ drog jag med mig min andra katt-kompis (Diane) och vi började dansa, sen höll vi pâ hela kvällen! wiho



Girls on boarding school



Je t'aime





Laure, Maurine och Sarah



Diane och Sarah





Valentine och Alice



Chat noir



Diane och Jade



Lisa och Sarah



Diane och jag



Antoine, mon amiiii



Maxime



Morgane och Marie



Crazy..





Min klass!



Orianne





Vi lekte hippies











3D-glasögon



Nika och Avatar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0