Nu är det jul, här i vârt hus (internat), julen den kommer hopp fallalala

Ikväll är det julfest pâ internatet! Vi har pyntat i la cantine och alla är taggade. Ok kanske inte jätte med tanke pâ att 1) Lärarna + Madame Guillaume (typ britta burge) är där 2) Endast tjejer bor ju pâ internatet
Varje rum ska iallafall ha ett tema och sâ ska man klä ut sig och det har jag haft världens problem med, för jag har föreslagit 10000 teman, men mina tvâ homies är omöjliga. Jag föreslog:

- Djur (-Noon j'ai pas des vêtements pour ca...- moi non plus..)

- Fransmän (det tyckte dom inte alls var kul men det gjorde jag!)  (-Elin, ce n'est que drôle pour toi parceque tu es une suédoise)

- Killar (Diane: -Mais Eno est déjà un mec!!!)

- Hippies (Eno: -Mais Diane est déjà un hippie!!!)

- 60-tal (-J'aime pas les vêtements. -moi non plus.)

- 80-tal (-Avec les dreds??!!!)

- Barn/bebisar (-MAIS NON, ELIN!)

- Julgranar (- ...)

- Super-women (-Non, les deguisements coutent chèrs... et j'ai pas l'argent)

- Allt i klädskâpet (-J'ai pas envie...)

Inget gick an. Jag föreslog tillslut temat random, men det ville dom inte heller. Sâ dâ blev jag arg och BESTÄMDE att nu skulle vi alla vara CHATS NOIRS. Dom fick inte säga emot.
Ska ta en massa bilder sâ ni fâr se hur kul det var!! ..

Bisous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0