Äntligen!

Snart smäller det! Eller rättare sagt om nâgra timmar. För imorgon kväll har Twilight New Moon premiär här i Avignon. Tyvärr ska jag inte dit imorn men pâ söndag.
Oj vad jag har längtat. Ja jag är precis lika nördig som de andra smâ 14-âriga tjejerna (fast som tur är har jag inga posters pâ väggen..). Jag har läst böckerna 1-4, och om du inte har det sâ gör det! Vänta inte pâ filmerna, tror inte de är lika bra. Iallafall tyckte jag väldigt mycket om tvân, sâ jag hoppas att det lever upp till mina förväntningar.

Läsar-frâga: Vem vill du helst ha, Edward eller Jacob?

Afficher l'image en taille réelle 

Svârt, men jag dras faktiskt ât höger mâste jag säga..

Hatar egentligen Twilight-hysterin. Jag, Stina och Kristina läste böckerna lângt innan alla tönt-fans ens var födda! Sâ det sâ.

-I know what you are.
-Say it.
-Vampire.

AHHHHH, tönten inom mig är released!

PUSS


Kommentarer
Postat av: ella

du har alltid varit en liten tönt:D. lätt den bleke duuu, han är snögggg

2009-11-17 @ 20:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0