Juletider

Igâr, onsdag hade vi studiedag. Jag tänkte förstâs vara lite duktig och plugga lite filosofi eftersom vi har typ världens största prov pâ allt vi gjort (la conscience, l'inconscient och le désir) pâ lördag under 4 timmar. Jag var faktiskt lite duktig och pluggade, men fattade ju sâklart inte sâ mycket.
Sâ istället âkte jag och familjen till supermarché och shoppade lite, jag köpte bland annat ett diadem med en rosett! Sâ kommer vi till julpyntsavdelningen och sâ är det 20%! Vi shoppar loss och senare när vi kommit hem pyntade vi rummet med allt vi köpt och lyssnade pâ Coldplay och Michael Bublé. Allt bara lyser av ljusslingor och vi har en liten julgran med paket under. Lite tidigt kanske? Men det var kul :)


Bisous Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0