tentation

Jag har äntligen varit och sett den. Ni vet vad jag menar, behöver inte säga namnet. DEN! Den var helt underbar, spännande, rolig, hemsk, romantisk, het och bäst. Den var även mycket bättre än den första, okej kanske är för att jag sett den ett x antal gânger, men tvân var helt otrolig. Jag rekommenderar inte att gâ och se den, jag TVINGAR er att gâ och se den! Inte bara för att jag är ett fan, dreglar över boysen eller gillar vampyrer, utan för att filmen i sig var riktigt bra.

Vad tyckte ni?
Bra eller dâlig?
Löjlig eller underbar?
Är de snygga eller fula?
Spännade eller förutsägbar?

Vill gärna veta! (sâ jag kan plocka ut mina riktiga vänner.......)

;)


Kommentarer
Postat av: piff

den va as bra, helt underbar!!! jacob har en sjukt snygg kropp.. spec. när bella kommer hem till honom i regnet.. och as coolt när han hoppar och förvandlas. <3

2009-11-23 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0