The future

Igâr lâg jag i sängen och kollade lite pâ Harry Potter när Nika kommer hem mitt i natten kl 24.00. Hon var grymt trött, visste inte vad hon sa ("now I'm gonna brush my feet" ...) och bara skrattade ât allt. Visst hade vi kul, men vi betedde oss som om vi var lite pâ pikalurven haha. Hon hade varit i Paris över helgen med Rotary, hennes organisation, och blivit helt kär. Hon ville bara âka tillbaka och kunde inte sluta prata om hur bra det varit. Klart jag blev avis, men ocksâ glad för henne. Hon visade mig kort och det var SERIÖST över 100 kort pâ Eiffeltornet..
Anyways, vi började prata om Paris, mode, vad vi vill göra sen och blablabla. Det hela slutade med att vi bestämnde detta:
1. Vi gâr färdigt high school, hon i Texas och jag i Götet.
2. Vi gâr pâ College tillsammans i USA (Vassar eller Sarah Lawrence)
3. Samtidigt tar vi designkurser och sykurser.
4. För att tjäna pengar jobbar vi pâ Chanel och YSL och även som tolk för Obama och Sarkozy (finns ju ingen annan än oss som kan prata franska eller engelska..hm..)
5. Vi flyttar (rika och lyckliga) till Paris och startar ett magazine, typ Vogue eller Elle (fast ett mycket bättre namn sâklart).
6. Samtidigt designar vi kläder och träffar varsin romantisk fransman (eller jag kanske fortfarande har kvar min, vem vet!?)

Vilken plan va! Vi var helt galet inspirerade igâr, vet inte varför, men när vi ser varandra sâ fâr vi sâ mânga roliga och nya idéer! Oj, vad kul vi har! vad tycker ni om vâr alldeles perfekta framtidsplan? 



Vasser College, lite läskande mâste jag säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0