Den senaste mânaden..



JAG HAR VARIT SUR LE PONT!



Sâ typiskt franskt.

Mysig gränd som leder till mitt hus. Ja, Kristina, jag vet att du varit där. Du älskar gränder det vet vi alla..

Ja, en gränd till dig Kristus.

Den fina bron i Avignon.

Sur le pont d'Avignon, on y danse, on y danse, sur le pont d'Avignon, on y danse tous en rondes!

min välidigt sociala syster Lucyle..

Lucyle..

Jag och Diane har kul inne pâ Sephora..

Sephora 4-ever in our hearts!

mon petit prince <

<3Nicco

Mina franska klasskompisar Marie, Jean-Baptiste, Guillaume och Morgane.

Har precis ätit lunch!

Maxime. VÄRLDENS roligaste kille jag nâgonsin träffat. Je peux pas arreter de rigoler.

Har sällan haft sâ kul som med Maxime! hahahahahahahaha

Knäppa. Har just sjungit Ding dong song.

Je t'aime!

Älskar vespor! Och det finns hundratals här!!

Je t'aime!

Nika och jag ât pâ vârt favorit-pasta-ställe. FRANCESCA!

WE LOVE PASTA!

Trrrrrrop bon!

Godaste varma chokladen efter mormors..

Mmmmmm ... pasta vodka..

Jag äter. Ingen vacker syn direkt.

Detta är nu JAG!

By: LISA MY BIG BREASTED BUDDY


Kommentarer
Postat av: xstina

Vet du om den där gränden är upptagen???:) smisk en triljon gånger om

2009-10-21 @ 18:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0