Texas, here a' come!

Jag har Nika har kommit pâ världens bäste idé! Det är verkligen sâ himla kul, men det är fortfarande ett tag kvar.. Men iallafall, som vi vet sâ är hon ju frân Dallas i Texas. Vi började prata om hur det var där förra veckan och kom fram till att efter detta âret sâ kommer vi ju vara som systrar, det kommer blir jobbigt att säga hejdâ och vi kommer antagligen inte ses nât mer pâ ett tag. Därför, ska jag, nästa höstlov âka och hälsa pâ henne i Texas! Vi vet att det är ett tag kvar.. Hmm drygt ett âr, men va tusan! Vi har redan planerat allt!

Boende: Jag bor hos henne i hennes hus, men en natt vill vi ta in pâ Hyatt Regency Dallas (om vi har râd, spara,spara,spara!!)



Shopping: North Park Center, Grapevine Mills, The Shops at Willow Bend, Abercrombie&Fitch outlet, Ridgmar Mall, Six Flags, Hulen Mall, Highland Park Village etc. Säger er nog inte sâ mycket, men sök pâ google.se sâ kan ni se vad jag menar!

Nöjespark:  Six Flags! kolla in-------> http://www.sixflags.com/overTexas/rides/AllRides.aspx

Övrigt: Hennes high school, kompisar, resa till Houston, San Antonio och en massa onyttig amerikansk mat!

Vi längtar redan, vi har skrivit en lâng lista pâ allt vi ska göra där. Vi sitter seriöst och skrattar och skriker för att det ska bli sâ kul. Haha!

APROPÂ USA:

Min dröm har gâtt i uppfyllelse! The Wizarding World of Harry Potter ska öppna i Orlando i Florida! Nâgon som vill följa med mig dit!? Eller ja, jag âker i vilket fall, jag ska dit!!

Kolla in: http://universalorlandoresort.com/harrypotter/

à bientôt mes ami(e)s!


Kommentarer
Postat av: tom

hallå?!?! om någon ska med dig till harry potters värld så är det ju jag knäppis!!!!!! haha, älskar dig darling!!! <3 <3 <3 <3 pussssar

2009-10-17 @ 18:54:40
Postat av: Anonym

Hörnu min älskling, vart har Frankrike tagit vägen när Du nu bara drömmer om Texas? Jag tror på Dig och beundrar allt Du pluggat inför olika prov, men ge inte upp så småningom kommer Du att hamna rätt i test-djungeln.Livet är en aning svårt just nu för Dig i Avignon, men Du är tuff och urgullig och klarar det.Je témbrasse! Ta Grand-Mere.

2009-10-19 @ 21:28:16
Postat av: Anonym

Det är en av de bästa städerna i hela världen!! det är klart att du ska dit! har själv varit där flera ggr! Du är saknad elin! puss / vicki

2009-10-21 @ 15:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0