Tre saker

Tre saker jag inte förstår mig på: Franska, franska killar (inte min) och franska kläder.
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Orangina, min almanacka och min mobil
Tre saker jag gör just nu: "pluggar", skriver pâ bloggen och längtar hem.
Tre saker jag vill göra innan jag dör: Gifta mig, hoppa bungyjump och flytta till Paris och bli arkeolog
Tre saker jag kan: Äta, skratta och sakna.
Tre saker jag inte kan: âterigen: Franska, franska och franska.
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Rainy day - Coldplay, Tomorrow can wait - David Guetta, Sur le pont d'Avignon och tänk pâ mig! 
Tre saker jag skulle vilja lära mig: Franska, skateboarding och teleportering.
Tre favoriträtter: Africana, tacos och spagetti med köttfärssâs, vilken barnunge jag är va!

Kommentarer
Postat av: hubba

tre saker jag vill göra med elin: flumma, skratta, och göra en klassiker!! :P puss

2009-10-07 @ 18:30:28
Postat av: ben

http://store.diesel.com/item/tskay/4FA1ECD0/cod10/34134134CH/rr/1

2009-10-07 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0