Zut!

Denna veckan är jobbig. Det ska det alltid vara precis innan eller efter lov, till och med här i la france. Idag hade jag prov pâ allt vi gjort i musiken, fattade inget. Imorn har vi prov i Historia, jag trodde det var i geografi sâ jag har pluggat det hela helgen (kan det faktiskt jättebra) men nejhej, det var historia, pâ onsdag har vi oförberett franskaprov pâ odysséen, pâ torsdag är det världens största inlämning i filosofi och fredag är bara en allmänt jobbig dag med massa läxor. JAG VILL INTE VARA HÄR! Hatar franska skolan just nu, allt gâr bara emot mig.
Resten är bra, Nika och jag är i princip bästa kompisar nu, vi har hur kul som helst, sitter uppe pâ nätterna till kl tvâ och snackar och skrattar och grâter och löjlar oss. It's HILARIOUS! och sâ har jag Nicolas, jag ska till Collioure och träffa Paula, vi ska till Barcelona osv. Varför kan inte allt vara bra.....? snella? , som Diane säger.

Je reviens avec des nouvelles de ma vie plus tard, quand la vie est belle. Et c'est pas mtn.

Je t'aime enormement, N

Kommentarer
Postat av: nicco

I like u too

2009-10-20 @ 23:49:34
Postat av: piff

jag har postat ditt brev nu.. :P

2009-10-21 @ 18:47:13
Postat av: ann victorin gudmoster

Salut Èline! Maja har just visat mig din superfina blogg. SÅ kul, känns som om jag fattar lite hur du har det. Jag har precis skrivit ett litet brev till dig men jag har ingen adress.. Kan du skriva den i bloggen? Puss Ann

2009-10-25 @ 17:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0