...

Nu börjar det kännas. Hemlängtan. I början när jag kom hit var allt sâ roligt och nytt att jag inte hann tänka sâ mycket pâ Sverige, men nu kommer den smygande. Jag kan knappt titta pâ ett kort frân Sverige utan att börja grâta och tänka; vad gör jag här egentligen?! Varför har jag lämnat alla mina vänner och min familj där hemma?! Allt var sâ bra och jag kunde inte haft det bättre, och sâ lämnar jag det! Idiotiskt. Just nu känns det sâ iallafall. Fast de säger ju att det gâr över och att man faktiskt vill stanna kvar efter ett âr utomlands. Men nu känns det iallafall ensamt och jobbigt. För jag har ju varit här i typ tre veckor, och dâ kännes det som att man ska kunna snacka lite franska iallafall. Men inte JAG! Jag fattar fortfarande ingenting, utan känner mig bara dummare och dummare för var dag som gâr. Hur ska jag stâ ut?

Kommentarer
Postat av: polarn!

det var underbart att se dig igår..... längtar tillbaka!!!! ville inte åke ifrån dig min älskling!! jag saknar dig pyret!!! pusssar <3 <3

2009-09-26 @ 11:30:53
Postat av: Sajnovisch

Plutte snutte!! För att sitera våra gurus " Det inga problem" .. :) det kommer lösa sig:). Kan du Momanga mig i veckan så vi kan snacka lite.. puuuuuuussss min ryss

2009-09-27 @ 22:40:45
Postat av: Anonym

Elin! Jag vet precis hur du känner, det var likadant för mig i början. Men jag vet att det kommer lösa sig för dig. Var bara dig själv så vet jag att du lär känna nytt folk. Jag är säker på att du har världens bästa år framför dig! Snart är jag klar med ditt brev, där kommer du nog finna ett och annat gott råd från mig om saker jag upplevt :) puss jag saknar dig

2009-09-28 @ 15:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0