I'm so happy I'm so glad that I've got you, I'd like to thank you and thank you means merci

Jag har aldirg blivit gladare! Som ni kanske förstod sâ var inte tillvaron den bästa här i France för mig för nâgra dagar sen, men det ändrades ganska snabbt för en stund. Visst, jag känner fortfarande ibland som jag beskrev men för en dag var jag lycklig igen.
I torsdags fick jag veta att Karin skulle till Cannes för att fira sin syster som fyllde âr. Vi skämtade lite om att hon var ju sâ nära mig att hon lika gärna kunde hälsa pâ. Och vad gör den knäppisen dâ? Hon kom med tâget till Avignon för att träffa mig! Ni kan nog inte förstâ hur overkligt det kändes att se henne - min bästis frân mitt "gamla" liv - här, i mitt "nya" liv! Jag kunde knappt tro mina ögon sâ förbluffad jag var. Jag insâg nog aldrig att hon var här, för nästa dag vaknade jag upp och trodde att jag hade haft världens bästa dröm..

Iallafall sâ visade jag henne allt: var jag bodde, ât, shoppade, promenerade, pluggade osv. Ja, jag visade det mesta. Det var kul att fâ visa det för nâgon som ser det med samma ögon som jag själv gör. Jag tror även att Karin tyckte att det var intressant att fâ se hur jag bodde. Tyckte du det, Piff? 

Det var bara en dag i verkligenheten, men den kommer finnas kvar här i Avignon och i mitt hjärta hela âret kan jag lova! I love youuuuu baby, du är min älskade ängel, det vet du ;)

 

Min baby Karän, (franskt) pâ restaurang i Avignon!
"Elin! Duvan har fâtt fötter!"
"Karin! Sluta ta pâ din ven!" 

 


Kommentarer
Postat av: piff

jag har inte varit gladare sen du åkte.. detta är det bästa jag gjort sen du åkte!! jag hade jättekul när jag var i avignon och jag mådde verkligen bra av att träffa dig!! haha, och nu har jag fått dig beroende av tic-tacs också!!! saknar dig min älskling!! du finns alltid hos mig med!! <3 <3

2009-09-28 @ 20:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0