La suédoise

Haha, dom är sâ himla roliga här nere, vi stod utanför internatet igâr kväll och sâ ringer Stina, och alla slutar prata sâ fort jag sagt hej. Plôtsligt märker jag hur ca 25 tjejer stâr helt tysta och glor pâ mig och ser helt dumma ut. "éline, tu as dit quoiiii? on comprend rien du tôt! parle, parle!" öh ursakta men det âr faktiskt sâ jag känner med erat jäkla sprâk.. Hmm

Iallafall sâ efter dagens engelska lektion (för retards) sâ pratade läraren med mig och sa att jag var för bra! Det enda bra jag gjort pâ länge :) jag blev glad! Sâ nu ska jag fâ gâ en engelskakurs för utlänningar som är pâ högre nivâ!

I söndags träffade jag Paulas killkompis frân hennes sommarställe i Frankrike. Fick ett sms: "salut elin, its nicolas paulas friend, do you want to see each other in avignon tomorrow?" haha sâ söt. Sâ vi träffades och gick promenad och han bjöd (!) pa café osv.. Jättemysigt, men framför allt kul att fâ en till vän eftersom man inte har sâ väldans mânga än.. Merci Nicolas!

Jag vill bara säga att det börjar arta sig här nere nu men tyvärr sâ sa Nadine att jag kommer â det värre. Oktober och november är tydligen helvetesmânaderna... men det tror inte jag för jag ska till Paris pâ höstlovet och träffa alla andra som âker med min organisation!! Ska bli nice :)

Saknar er igen! Toujours.

Plein de Bisous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0