nu!

Förlât, jag hâller med. Min blogg har varit väldigt trâkig utan bilder. Men jag visste inte hur man gjorde! (Skyll pâ det, Elin, jag orkade inte hehe..) Men här kommer det nâgra iallafall!
min säng pâ internatetJag har blivit fransyska..min väldigt flashiga fashion-väggbadrummetbästa kombon: kitkat-balls med äppelmos (compot en francais)!plugga...mina filosofi-anteckningar! naatNika pâ Sephora, bästa affären!fin välkomst!mitt schema!mina bästa vänner :)min näst-bästa vän!korridoren i skolanskolgârdeninternatet, bâtiment Ckorridoren ipâ internatet är fint..här sitter jag just nu!

Kommentarer
Postat av: xstina!!!!

thiiiiiihiii.... jag hänger på din vägg:) Jag blir så glad!!! Herregud vilket miljöombyte men det verkar sjukt spännade. ser fram emot att få se det i verkligheten, förhoppningsvis snart:) Förlåt för att jag inte ringde i söndags, hade mkt att göra så därför ringer jag nu på söndag så sitt klistrad vid telefonen. pysss o smisk med läderpiskan från sexshoppen i havet utanför saint malo:)

2009-10-02 @ 20:12:37
Postat av: polarn

haha, jag gillar att jag fick dig beroende av tictac! :P pusssar babe! ringer i veckan

2009-10-03 @ 20:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0