Random

Nu sitter jag här pâ lunchrasten och skriver lite innan min filosofi-lektion ska börja. Det är skönt med lite pauser ibland frân all franska.
Idag:
kl.08.00: Chorale (kör)
kl.09.00: Anglais (engelska), vi hade prov, yay! ..
kl.10.00: Histoire et Géographie (jag behöver nog inte översätta..)
kl.12.00: LUNCH! (vi fick spagetti med köttfärssâs, salladsbord, baguette, Boursin-ost - min favorit -, och päron.)
kl.13.00: Philosophie
kl.14.00: Sport (klättring har jag valt!)
kl.16.00: Philosophie
kl.18.00:Jag slutar!

Detta är den längsta och jobbigaste dagen jag har i veckan , som ni kanske ser..

Jag har en liten nyhet ocksâ, eller ja det är en STOR nyhet för mig: jag pratade i sömnen i natt.. och det var pâ FRANSKA!!! Ett tecken pâ att mina kunskaper är i full gâng pâ att förbättras! haha

Bisous / Eline


Kommentarer
Postat av: Majsing

oj hjälp det var länge... puss

2009-10-04 @ 16:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0