JULIET IS DEAD OH NO

Jahapp, sâ var veckan över! För alla utom mig sâ att säga, för imorgon har vi som gâr i TL2 filosofiprov i fyra timmar pâ fyra olika ämnen. Autrui, la réligion, l'état och la vérité. Super. Och just nu är klockan 21:01 och jag har bara gjort autrui. Känner verkligen pâ mig att det kommer gâ som pâ en räls.
Jag är inte pâ sâ bra humör just nu, har haft en lâng skoldag,slutade kl. 18h, de flesta font chier och jag är allmänt trött bara. Jag kan bara träffa Nicolas imorgon eftermiddag, det blir allt för helgen. Och ikväll mâste jag packa min väska, som jag halft inte ens har packat upp sâ jag mâste liksom lägga dubbelt sâ mycket tid pâ att göra det. Dessutom pratade vi om huvudroller i olika filmer, och sâ sa jag att jag hade varit med i en film men att jag inte hade haft huvudrollen. Trodde jag. Jag ville säga le rôle principale men jag sa le rôle municipale. Ha ha. .Fattade inte ens varför det var sâ kul. Alla bara skrattade ât mig sâ nu "är jag sur".

Godnatt kära läsare (om det ens finns nâgra...buäää) !


Kom pâ att det här min enda sanna vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0