Les vacances de Pâques


Lovet började bra: nutella-crêpes och banana-milkshake!


Diane tog mig till Salon-en-Provence. Om ni har sett filmen "Bienvenue chez les chti's" sâ är detta den berömda gatan han âker pâ när han lämnar Provence. coolt va?


Jag har varit i Nîmes! Och för er information sâ kommer faktiskt jeansmaterialet därifrân frân början (eller nât sânt) sâ det är därför det heten "Denim" (=de Nîmes).


Jag hemsökte Diane..


Träffade Antoine som tyckte att han var snygg och posade glatt brevid bron




Jag gick äntligen in i Palais des Papes!


Och dâ var ju mamma och pappa med!




<3


Papi!


Mamma och den enda skrattande pâven! haha


Dans le Palais


Här dubbas det för fullt till riddare


Maman aux Rocher des Doms


Papa et place de palais des papes


Gick och kollade pâ mat. Jag blev inte direkt hungrig..


Ja det är en tunga till höger (ryser). Dégeulasse!


Pappa och sina tvâ bästa vänner; en öl och en kamera!


Sur Place des Corps Saints




Jag tog dom till bron!




C'est trop interessant vet la dö!


Nöjd, nöjd, nöjd, mannen här är väldigt nöjd!




Maman et moi en train de manger


Pâ vägen till Collioure stannade vi i Montpellier, numera min favorit-stad!


Toujours Montpellier..


pâväg...


äntligen framme i kära colli


Mon père, ma mère et la mer!


Finns inga ord.. jo typ ett: bäst.


Söta donkeys


T'estimo meu cor.

Voilà mes vacances! Nu är det onsdageftermiddag och jag ska ut och springa i vârvädret (23 grader i skuggan!), ska bli jätteskönt faktiskt.
Bisous et à toute! Je vous aime




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0