sämst

Hej och välkomna till prisutdelningen av sämsta bloggen! Vinnaren är.. Elin Cederquist! Hon har nämligen lyckats skrämma bort alla sina bloggläsare genomm att INTE skriva, och dâ blir det ju inte sâ roligt..

Jag är ledsen att jag är sâ trâkig men 1) jag har inte haft en dator pâ 2 hela jävla veckor. Ja, sâ arg är jag. och 2) nu när jag äntligen har en, sâ är det pâ hotellet där jag bor med mina mamma och pappa sâ dâ vill jag hellre vara med dom.. konstigt?
Sorry! Men ni fâr ta och vänta lite till, tills efter lovet, dvs en vecka till..
kan glädja er med att dâ kommer det att komma en massa gottiga bilder och roligt skvaller!

Bisous, elin


Kommentarer
Postat av: nicco

jag älskar ton blog!

2010-04-13 @ 15:13:47
Postat av: din bästa vän franska who is in "Intensive English" with you in the same class

Jag älskar din blogg. I don't spend all my time on this but it interests me.

I know you leave in a few weeks and that's why I want to enjoy the little time that remains.

I hope you spend a great week with your parents!

Du berättar allt för mig (you tell me everything ^^)

Jag gör dig full av kyssar !

Puss my friend!

2010-04-14 @ 17:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0