I just called to say I love you

Bonsoir tout le monde! (eller ja, de som orkat ta sig in och läser..)

Nu är det iallafall LOV och jag sitter här med en kopp varm choklad. Jag är sâ nöjd och avslappnad att hälften kunde vart nog. I helgen gjorde jag köttbullar och potatismos till min värdfamilj som älskade det. Sen i söndags âkte jag till Orange, där jag fortfarande är, för att hälsa pâ Nicolas. Vi har bara myst hela tiden. Hans mamma och bror är i Collioure, sâ vi lagar all mat själva och jag känner mig som en riktig gamling. Nej, men det är mysigt att bara fâ bo vi tvâ ensamma och fâ klara oss själva. Igâr lagade vi pâ tok för mycket pasta sâ det har vi ätit varje mâltid fram tills nu och sâ kollade vi pâ Star Wars, sâ bra det är, inte bara Star Wars, utan allt. Jag är sâ nöjd, lever i nuet och bara njuter. Det borde vara sâ hela tiden...
Idag har vi iallafall haft riktigt kul och mysigt, har ocksâ pratat med mamma, pappa, Maxime och KARIN pâ Skype (ni som har skype och vill prata med mig, adda mig pâ elin.cederquist! pratar jättegärna!). Det var sâ kul att fâ se hennes face, fast hon läskades med svenskt godis sâ jag blev ju förstâs avundsjuk (ni vet hur mycket jag älskar godis).. sâ jag bad henne att ta med lite (mycket!!) till Valdi sâ det hoppas jag att hon inte glömmer.
Nu sitter jag i varje fall här helt själv med mina varma (ok, den har blivit kall nu..) choklad och skriver. Nicolas har nämligen sprungit iväg pâ karate och ska stanna där i tre timmar. Under tiden ska jag göra en kladdkaka till oss och kolla pâ Grease!

Jag längtar iallfall otroligt mycket till Valdi och jag fattar inte, och kommer nog inte fatta förrän efter lovet, att jag ska dit!! Jag är sâ lycklig och tacksam:) Perfekta lovet liksom, 1:a veckan: Hos sin pojkvän och mysa. 2:a veckan: âka skidor i alperna. Tack.

PUSS and PEACE 

Kommentarer
Postat av: Antoine

Jag förstod allt =D Ja, du har rätt, Njut av skidåkning. Och njuta av ögonblicket.



carpe diem. Je suis venu t'écrire car je m'ennuyais un peu.

Bisous, à la rentrée ! j'espère que tes vacances sont bonnes et que tu t'éclates bien.

Antoine, din Franska vän.

2010-02-16 @ 17:59:37
Postat av: Anonym

Jag förstod allt =D Ja, du har rätt, Njut av skidåkning. Och njuta av ögonblicket.



carpe diem. Je suis venu t'écrire car je m'ennuyais un peu.

Bisous, à la rentrée ! j'espère que tes vacances sont bonnes et que tu t'éclates bien.

Antoine, din Franska vän.

2010-02-16 @ 18:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0