oh la la

Jag har gjort nâgot heeeeelt crazy! Jag fattar inte vad det kom ifrân, först var det bara en tanke, sen ett skämt och sen en sanning. Det bara blav sâ! Mamma kommer nu bli arg och flera av mina svenska kompisar kommer nog bli förvânade. Haha det är sâ roligt, jag mâste ta det frân början.
Jag och Diane (sâklart) var i vârat rum och "pluggade" och ât äppelmos (lâter konstaigt att äta äppelmos pâ svenska, men i Frankrike sâ äter man det, compote, hela tiden). IALLAFALL sâ (âh jag vâgar inte säga det!!) .... sâ fick vi för oss att pierca oss (och DÄR fick mamma en hjärtattack!) och det gjorde vi.
1. Vi desinfekterade en nâl med desinfektionsmedel och eld.
2. Vi förberedde papper för eventuellt blod (kom inget iof..) och örhänget som sen skulle i.
3. Vi kylde örat med iskallt vatten.
4. Sen det stora processen, vi stack hâl. AJ! Nej sâ farligt ont gjorde det inte, det var bara mitt öra som var lite "segt"...
5. Sen gjorde vi samma sak pâ Diane, men det var det tredje hâlet i hennes öra!

Grejen är att jag egentligen inte gillar piercingar, jag anser att det bara passar pâ ett fâ antal personer här i världen t ex Diane. Men sâ tänkte jag att jag är pâ ett galet utbytesâr där jag gjort sâ mycket galna saker och kommer göra sâ mycket mer galnare saker sâ jag bah Carpe diem lixom, haha. Nej men jag tänkte att ska jag göra det nân gâng sâ ska det vara pâ mitt galna utbytesâr i Frankrike med en piercad vän hellre än hemma i Sverige med nân amatör. Sâ vi gjorde det. Dessutom har det nu blivit en kompis-grej (typ dela hjärta fast för dom stora barnen) mellan mig och didi. Höger öra, ett hâl till. Mamma! Det är inte som om jag piercat mig i ansiktet eller i naveln eller i .. Ja. Det är faktiskt riktigt snyggt och jag är nöjd (och 18 âr) och man kan ju lâta det växa igen senare om man vill det.

Voilà!


Kommentarer
Postat av: Maja :D

heeej elin Jag mår bra hur mår du ? jag saknar dig jättemycket och va kul att du har tagit ett till hål i örat!!! Hihi. Nej jag är verkligen inte "nya" Kenza

haha ver fick du det ifrån? Hihi jag längtar tills vi ses igen kram /// kussen -apan kurra bu hihi haha :D

2010-02-27 @ 17:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0