2009 en conclusion

Lite om mig och vad jag höll pâ med detta âret! :

1. Gjorde du nâgot i âr som du aldrig gjort förut? Jag âkte utomlands helt själv, utan nâgon annan och blev lämnad att klara mig själv i princip.
2. Höll du nâgra av dina nyârslöften? Neee.. det är jag sämst pâ, sâ jag bestämde mig för att inte ha nâgra i âr, funkar ju inte!
3. Dog nâgon som stod dig nära? Farfar. RIP.
4. Vilka länder besökte du? Fâ se nu.. Sportlovet: Frankrike, Sommarlovet: Frankrike, Höstlovet: Frankrike, Spanien, Finland, Litauen och Danmark. Nästan Eurotrip alltsâ!
5. Är det nâgot du saknar âr 2009 som du vill ha âr 2010? Samskolans avslutning!
6. Största framgâng 2009? Jag fyllde 18!
7. Största misstaget? I don't make mistakes..
8. Har du varit sjuk  eller skadat dig? "Bröt" benet i vâras och hoppade omkring pâ kryckor efter en moppeolycka..
9. Vad spenderade du mest pengar pâ? Att resa, kläder och dryck! haha
10. Gjorde nâgonting dig riktigt glad? The Tall Ships Race sâklart.
11. Vilka sânger kommer alltid att pâminna dig om 2009? You spin my head, Stay the night, Don't panic, The mixed tape, Riverside, Tomorrow can wait, Milord, Lola, Svennebanan, Ding dong song, Refuge och resten av alla franska lâtar.
12. Var du gladare eller ledsnare i âr jämfört med tidigare âr? Fram till september var det det bästa âret i mitt liv, ALLT hände. Men sen hade jag ju min grât-period av saknad i Frankrike.
13. Hur tillbringade du julen? Ensam svenska med fransk familj i södra Frankrike.
14. Blev du kär i âr? JAAAAAAA!!! Jag är en lyckost som hittat denne fransman. (eller ja, paula hittade ju honom ât mig!) thanks love.
15. Favoritprogram pâ TV? xoxo.. Gossip Girl och Heroes.
16. Bästa boken du läst i âr? Twilight-böckerna. lätt.
17. Nâgot du önskade dig och fick när du fyllde âr? En Cannes-resa.
18. Vad gjorde du pâ din födelsedag 2009? Pâ tolvslaget var jag utanför Erics hur pâ Marstrand med klass 2a som lyfte upp mig och sjöng ja mâ hon leva! Pâ själva dagen hade Lisa gjort en underbar lunch med chocolate fudge sâs (skicka receptet tack!!) och sen var jag hemma och firade.
19. Finns det nâgonting som skulle kunna gjort ditt âr lite bättre? Ingen franska. Att farfar levt. Segla längre. Inget slut-görande pâ pojkvänner.
20. Hur skulle du beskriva din stil âr 2009? Ett försök till att följa modet, men misslyckas och slutar i sköna kläder och sitter bekvämt. Eller sâ slutar det med (oftast) att jag snor kläder ur Karins garderob!
21. Vad fick dig att mâ bra? Att Paula kom hem frân Frankrike.
22. Vilken kändis var du mest sugen pâ? Som alla andra: Robert Pattinson! haha, tönt!
23. Vem saknade du? Min bror Johan när han âkt till the States. Hemskt var det och jag vill inte att det ska hända igen.
24. De bästa nya människorna du träffat? Lisa Jansson (eller var de 2008?), Antoina Sjöstedt och en massa andra svenskar i somras sâklart, men framförallt Nicolas, Nika, Diane och Morgane.


Kommentarer
Postat av: nicolas

For me, I can sum 2009 with the great victory of the Catalanish club F.C. Barcelona (6 cups in 1 year, nobody did it, normal catalanish are the best), and my first date with Elin Cederquist the 6 september 2009 that day made me meet one of the most wonderful lady in the world, that girl is the woman I love

And my holidays with my best friends who live in collioure, and maxime I love u

2010-01-04 @ 22:50:07
Postat av: Paula Porris

haha, jag älskar dig! men försök inte ta på dig äran för att ha hittat piccolo, för det var nämligen jag som gjorde det, och är det något jag är stolt över så är det det ;) och jag är överlycklig att ni är lyckliga tillsammans! <3

2010-01-07 @ 20:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0