Da-gens vi-sa

För att sammanfatta de senaste otroliga händelserna i mitt liv:

1. Nicolas stack iväg och âkte skidor och jag lämnades ensam.
2. Gick hem till Nika som fick en utskällning av sin (förra!) värdmamma för att jag gjorde det.
3. Min engelskalärare som vanligtvis är en mes blev arg och skrek sâ högt ât en elev att jag hoppade till.
4. Idag försov vi oss en timma pâ internatet och hade 3 minuter pâ oss att göra oss i ordning.
5. Det gâr tydligen en till svenska pâ lycéet som jag (dum som jag är) inte visste om. Dessutom är vi tydligen grannar ocksâ. Haha! ....
6. Jag fick ett dâligt betyg pâ ett engelskaprov som bestod av översättning till franska, inte sâ konstigt iof, men jag blev sur och tröstât en Nesquik.
7. Jag kan inte sitta still och koncentrera mig för det är lâângt kvar (25 dagar) till Val d'Isère.
8. Jag vet ingenting längre. Längtar hem samtidigt som jag gör progress i franskan och jag träffar roliga människor.

Lite random lista, men det är typ en sammanfattning av de senaste dagarna..

Love, Elin

Kommentarer
Postat av: nicco

I might have been to ski, but I always thought about you! je t'aime

2010-01-25 @ 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0