Flocons de neige keep falling on my head

Igâr hörde vi pâ internatet att det skulle snöa inatt. Det betyder ingen skola imorn. Dom är sâ töntiga här nere i söder. ALLT slutar fungera, tre snöflingor är lika med The day After Tomorrow om ni sett filmen. Alltsâ, ingen skola, alla sitter hemma och är rädda och jag är instängd pâ internatet för de vägrar öppna för jag kan ju "skada mig" i snön. Jag som aldrig sett snö förut..
Iallafall var vi tre stycken pâ vâr vâning och sammanlagt nio tjejer pâ hela internatet. Vi fick nutella till frukost.
Diane och Lisa var överlyckliga och tog massa kort för de hade aldrig sett nâgot liknande i sina liv.

Diane: "Elin! viens voir!!"
Elin: "mmmm..."
Diane: "Mais viens, il y a des flocons de neige! Et ils sont gros!!"
Elin: "mmm... j'arrive...ou pas.."




Hier soir



L'internat









Diane!!


Kommentarer
Postat av: Billie

Jag sâg pâ nyheterna om kaoset i Avignon och j'ai fait une pensée à toi :)

2010-01-09 @ 18:55:55
URL: http://billieenfrance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0