I can meet you halfway!

Hej allihopa!

Idag är jag riktigt glad (och trött för jag läste "Farliga förbindelser" eller "En djävlusk romans" som filmen heter eller "Les Liaisons Dangereuses" som den heter pâ franska, igâr till sent pâ natten och drack te. MEN jag är ändâ pâ nâgot sätt pigg och taggad som tusan. Det stora nyheten är att jag faktiskt ska fâ min "svensk-tid" tillslut (som jag inte fick pâ jul som de andra svennarna i Frankrike fick)! Det är nämligen sâ att mina bästaste bästa vänner, Karin, Paula, Stina och Kristina ska pâ sportlovet âka till Val d'Isère, OCH JAG SKA OCKSÂ DIT! De har förstâs planerat sin resa ända sen i typ september men nu i början av januari fick jag idén att âka dit och hälsa pâ i typ tvâ dagar och säga hej. Mamma tyckte ocksâ att det var en bra idé och sa att hon gärna bidrog, eftersom hon förstâr hur mycket det betyder för mig att fâ träffa de jag bryr mig mest om i hela världen, bäztizarna. Bästa mamman ever. Iallafall sâ kollade vi upp det och det tar ca 8 h för mig att ta mig frân Avignon till Val d'Isère.. plus att man betalar samma pris för tvâ dagar som för hela veckan. Sâ dâ tänkte jag: "Varför inte stanna hela veckan? Jag menar, mina bästa vänner är i samma land som jag och jag är ledig och sugen pâ att âka lite skidor!"

Alltsâ tar jag tâget v 7 Avignon-Lyon-Bourg Saint Maurice-Vald'Isère.. PUH! ganska krângligt.. och för att komma fram till det jag egentligen ville säga och varför jag är sâ glad just idag: jag ska köpa biljetterna idag och dâ känns det lite mer verkligt! Tror ni fattar vad jag menar.. :)

 

Längtar efter dig Karin för att du är min crazy apa!
Längtar efter dig Paula för att du är min Lola-mâs!
Längtar efter dig Stina för att du är min käre tallships kapten i sedov-hatt!
Längtar efter dig Kristina för att du är min allo-bidibo-party-bästis!

Love you guys, och vi ska ha jävligt kul!!!!!!!! iiiiiiiiiihhh jag vet inte vart jag ska ta vägen!

Puss och kram ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0