mi lajki

Godmorgon allihopa!
Idag blir ytterligare en kall dag här i Avignon. Fast vi har tyvärr skola som vanligt men tror inte nâgon kommer.. Pratade med Morgane igâr och hon sa att hon inte kommer förrän pâ torsdag sâ jag antar att jag blir den enda flitiga eleven här (utbytesstudenten som inte ens tar le bac!)! Sâ jag fâr se om jag orkar stâ ut helt själv, annars ska jag nog kolla vad Nicco har för sig.
Pratade med Karin igâr, helt underbart att äntligen fâ höra hennes röst igen. Vi hade inte pratat pâ telefon sen i ty november sâ ni fick bâde hon jag prata av oss lite. Eller ja, vi har ju pratat lite pâ facebook, men det är absolut inte samma sak.



Oh look! It's me and my best friend! <3


Idag vet jag inte vad jag ska göra, fâr se, âterkommer senare!
Peace&Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0