Rendez-vous!

I veckan fick jag ju reda pâ att det gick en till svensk tjej pâ mitt gymnasium och jag blev ju överlycklig (även fast jag aldrig träffat henne, hon kanske är världens trâkigaste, men jag tar en risk!)! Sâ en av hennes bästa vänner är min vän i engelskan och hon frâgade om jag ville skicka ett sms frân hennes mobil till den här Victoria som hon heter, jaa! Sâ det gjorde jag (skrev pâ svenska för en gângs skull) och fick ett glatt svar som sa "hej elin! jag vill gärna träffa dig, vad säger du om att äta lunch med mig pâ Place Pie pâ mândag?" (guud vad svenska är vackert..... eller sâ är det för att jag är sâ trött pâ franska...) Jag sa ja direkt och ser nu fram emot vâr lilla träff! En slags blind-date för jag har aldrig träffat henne.. läskigt men samtidigt kul som tusan!

PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0