Shop till you drop

Idag hade vi somsagt inte sâ mycket att göra, men jag ville inte slösa nâgon tid sâ jag ringde Nika och frâgade om hon ville gâ pâ rean som är i full gâng här i Avignon. Sâ vi gick till h&m, nafnaf, zara och pimkie och en massa smâ gulliga franska affärer. Jag var verkligen fullt igâng, köpte ett par svarta byxor med dragkedja vid foten för 5 euro, en stickad tröja för 8 euro, ett halsband för 1 euro,  en jeansskjorta för 4 euro, en jacka för 7 euro, ett till halsband för 3 euro, en sjal för 6 euro och ett skärp med nitar för 9 euro. Jag är stolt!

Ska ta lite bilder sen sâ ni fâr se vad jag förvandlas till här i france. Neej verkligen inte, inga franska byxkjolar här inte.

Bisous et bonne nuit mes chéri(e)s!

Et Nicolas, je t'aime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0