älsklings-flickan har blivit stor.. utan mig..

Jag vill bara tillägna detta lilla inlägg till världens bästa Karin som finns!
I söndags, den 21/3 âr 2010 föddes min bästis-apa för 19 âr sedan. De första orden hon sa var "elin", "choklad" och "hihihohohaha". Redan dâ visste vi att hon var en liten bajskorv som skulle bli min bästis. Jag saknar henne otroligt mycket men hoppas pâ att fâ träffa henne i Cannes.  Jag vill bara säga grattis och jag hoppas att ni andra har gjort det för längesen!

10000 miljoner pussar och kramar honungen min, Je t'aime!
(you made mi use mi last tissue..)




Kommentarer
Postat av: bästis-apan!

jag saknar dig också!! puss på dig baby!

2010-03-28 @ 18:31:32
Postat av: Josefin

Okej nästa onsdag âker jag till söder. En dag kommer vi att vara i avignon men min familj gillar att cruisa runt sâ jag tror att det bara bli en kaffe. Vad jag har förstâtt sâ har du ocksâ lov f o m nästa vecka. Jag Hör av mig när det närmar sig :)



puss

2010-04-06 @ 08:47:34
URL: http://drinkfreshlemon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0