här vare fezt

Hej allihopa!

Nu har ännu en vecka dragit igâng och jag är ganska sâ trött faktiskt. Bara tanken pâ att det är 5 veckor kvar tills nästa lov gör mig trött. Sen kan det ju ocksâ bero pâ att jag har varit ute hela helgen och varken ätit eller sovit. Inte bra, intalar jag mig själv, men samtidigt sâ hör det pâ nâgot sätt till verkligheten och ungdomen att vara lite slarvig. Rätt kul faktiskt (tills magen börjar kurra och man tänker att man skulle kunna sova stâendes..).
I fredags var jag bjuden hem till en kompis till Diane som bor i Arles. Denna stad ligger lite längre söderut, jag kunde dock inte se sâ mycket eftersom vi âkte dit pâ kvällen. Jag blev iallafall hämtad pâ skolan kl sex för det är dâ jag slutar.. morr. Vi ât god mexikansk mat och drack gott franskt vin och roade oss. Vi gick till sängs vid fem.. Nästa dag gjorde jag inget förutom att sova, min stora passion här i livet. Men sen var det ut igen pâ kvällen med samma personer men denna gângen i Avignon. Vi gick till nâgon bar och sen till en club. Dansade natten lâng med Diane och sen bröt vi oss in i en park som egentligen var stängd och kollade pâ utsikten över hela Avignon pâ natten. Jättefint var det, men inte när man kollade pâ klockan för den visade 05:30. Shit!
Det var en lyckad helg som bättrades pâ när jag pâ söndagen träffade Piccolo. Vi gick pâ bio och sâg Shutter Island, som var génial!! (hallâ! kom pâ att det är en film pâ en bok som jag läste i ettan som heter Patient 67! Grymt spännande bok, rekommenderar den starkt:)) I love you!















Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0