American party chez les Lecomtes

Hej allihopa!
I helgen hade vi filosofilektion fyra timmar pâ lördag morgon. Jag sov alltsâ pâ internatet fredagkväll.. lite segt men det är alltid mysigt i rummen. Speciellt i fredags dâ vi kände oss lite övergivna av Enora som skulle sova i ett annat rum, sâ vi flyttade ihop vâra sängar mitt i rummet till en enda stor säng. Sen lâg vi i timmar och bara pratade. Efter filosofin kom Nicco till Avignon och vi ât italienskt och shoppade sommarkläder. Pâ kvällen var det fest som gällde. Jag hade blivit bjuden till svenskarna Vicki och Mathilde pâ American party. Jag var utklädd till pompom-girl!


Vicki var catwoman!


favorit-systrarna!


Marjorie et moi


makarena!




Mâste nog varit skönaste utklädnaden.. vet dock ej vilka de är..


jaa, det är ju en bra blid fransmännen har av amerikanarna..




amerikan och catwoman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0