Il me reste 1 semaine et 5 jours en France.. au secours!

Hej hopp gummisnopp!

Idag är jag pâ jättebra väder och det är jättefint humör ute! haha
Solen skiner, det är över 30 grader och jag dricker fanta.. kunde ju inte vart bättre.  I veckan har vi dock ett sista filosofiprov men det ska nog klaras av lite snabbt och lätt. Annars till helgen sâ ska jag pâ teater med Nicolas och hans familj och sen sover jag där. Pâ lördag ska vi senare till Antoine som bor i Courthézon för att "fira" min départ, och sen pâ söndag blir det bara chilla i solen hoppas jag.
Snart blir det iallfall att sätta sig pâ flyget och flyga hem. Just nu vet jag inte riktigt vad jag känner inför det men jag tror jag har lite resfeber. Jag har typ samma känlsa som innan jag lämnade Sverige i höstas. Jag vill men jag vill inte.. jaja vi fâr se hur det blir med den saken.

Vi hörs snart, nu ska jag ut i soooolen!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida Li

Hejsan! merci bcp for din kommentar, jo jag har sett dig pâ bâde facebook och i din blogg(vet inte om jag har kommenterat ngn gang..hmm) men i alla fall sâ tycker jag det var sâ synd att du inte kom till paris i hostas. iof ar det sjukt langesen nu men det hade varit kul att ha kontakt med den under aret eftersom du bor i den del av frankrike alla ville till haha! avundas att du har sa nara till playan och stader som marseille.. men jag har det bra har i Alsace trots att det ligger 1 mm fran tyskland pa kartan och trots att Alsaciska som man ocksâ pratar här är ren tyska i mina öron.. hah! Men i alla fall har jag lart mig franska och det kanns skitbra; hur har det gatt for dig? =)

Tack for ditt rad att profita bien lmin sista tid och det ska jag ocksâ! Hoppas du gor det ocksâ. Nar âker du hem?

Men jag har faktiskt bestämt mig för att testa pâ le bac, även om det är 13 prov och jag vet pâ foprhand att det kommer skita sig eftersom filosofin och litteraturen är meeegasvârt för mig och de flesta timmarna har jag skrivit dagbok eller typ gjort annat än att lyssna.. Kanske lite dumt men du sjalv gar i Terminal L (?) och vet hur det ar att ha 8 h philo i veckan. Men du verkar ju andâ har klarat dig bra! Veckan innan bacen âker jag till Paris och kommer hem dagen innan det böjar sâ det kanns inte jätteseriöst frân min sida att göra le bac. Men jag gor den eftersom jag ändâ kommer att vara i Frankrike under tiden. Skriver samma sak du skrev tll mig, profita bien din sista tid i detta sockersöta baguettland! ;D

2010-05-28 @ 09:41:45
URL: http://ballonrouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0