Ne laisse pas titi tomber!

God morgon allihopa!
Idag är en bra dag, det känner jag pâ mig. Dock är det inte lika varmt som innan, det blâser rätt mycket. Iallafall sâ har jag idag le bac de sport, alltsâ slutprovet i klättring som jag har valt. Förra gângen lyckades jag nästan döda Antoine när jag höll i linan. Han föll pâ tvâ meters avstând och jag stod och tänkte pâ annat sâ han trilla rätt ner. Det lâter jättekomiskt men det var det inte! Jag fick en chock sâ idag ska jag vara hur duktig som helst.
Annars sâ händer det inget speciellt förutom att jag nu mâste börja tänka pâ avskeds-presenter till dom i Frankrike och dom i Sverige.. Men det är lungan, jag vet exakt vad jag ska köpa! ;-) Igâr föresten sâ fick jag en födelsedagspresent av Diane, det var en video där hon hade filmat alla i klassen plus nâgra till, där en och en sjunger lite, säger grattis och nâgra väl valda ord! Till och med min filosofi lärare är med! Haha. Typ bästa presenten nâgonsin! Den tar jag med mig hem och tittar pâ när jag fâr lite franska längtattacker.
Nu är det inte lângt kvar kära läsare, jag kommer om lite drygt 2 veckor, fattar ni!? Inte jag iallafall, men det ska blir skönt att fâ se lite blonda, kaviarätande göteborgare!
Ha en bra dag och här kommer tvâ lâtar som fâr mig att tänka pâ vâren här i France,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0