Tu vois ça? Merde! C'est fou..

Hejsan allihopa!
Nu har jag inte sâ lâng tid kvar pâ mitt âr i Frankrike, sâ jag lägger inte ner sâ mycket tid pâ att sitta vid datorn. Föredrar att berätta allt när jag kommit hem! Dock kanske en liten update om hur det gâr med packning och hejdâ-tagande och sânt.. men här kommer lite bilder frân förra veckan!
Bisous :)


Nika har ett körsbärsträd i sin trädgârd, jag ât sâ mycket sâ jag fick ont i magen..



Kattungar har hon ocksâ minsann..



OCH en pool.. buäää




Hos Antoine badade vi kl. 02:00


Coco var med!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Gullhjärta!

Sötnos vad Du är vacker Elin! och smal och välformad i Din bikini!- SÅ roligt det skall bli att få träffa Dig igen efter så lång tid! Både Morfar och jag kommer till Säve flygplats och grattar Dig till att komma hem just på Sveriges Nationaldag, som ju blivit Helgdag och alla är lediga! Wow! Jag bakar en kaka så dricker vi en kopp te tillsammans med Pappa (Mamma är ju en vilding och är ute och seglar på Medelhavet med ett gäng glada flickor - kommer dock hem på måndag.)

Vet ej om alla Dina svenska kompisar också möter upp vid ankomsten....Vi får väl se!

Kram, Mormor.

2010-06-04 @ 17:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0