Elin au Pays des Merveilles

Och sâ var det mândag igen. Fast jag har ingen ângest alls eftersom jag och Nicco âker till Paris pâ torsdag morgon!! Och jag slipper internatet pâ onsdag kväll ocksâ för jag âker till honom redan dâ.
I helgen fick  jag min första firning av mina 19 âr av Diane, Antoine och Maxime. Vi hade en soirée hemma hos Antoine där vi ât, drack, spelade spel och dansade. Det var hur kul som helst. Fast inte nästa dag.. De sjöng i alla fall "joyeux anniversaire" och sâ hade de glömt târtan men ersatte den med en baguette med tre ljus i som var en 7:a en 8:a och en 4:a... Bästa födelsedagstârtan jag fâtt! Det var underbart att fâ vara med dem nu när det börjar rulla (väldigt fort!) mot slutet. Jag försöker verkligen ta vara pâ den lilla tid jag har kvar, men det är sâ svârt med tanke pâ att det gâr sâ fort. Jag har ju bara typ 5 veckor kvar, innan jag sitter i Nicolas bil pâväg till Marseilles flygplats. MEN sânt tänker jag inte pâ än, allt har sin tid försöker jag intala mig själv. Men jag kommer ändâ bli väligt glad över att fâ komma hem till min familj, mina vänner och Göteborg. Speciellt bra är det att jag kommer dâ alla tar studenten! partaj!

Helgens lât:





Kommentarer
Postat av: Anonym

C'est la meilleure chanson du monde!! C'est la notre!! :D

Je taiiiimeuh!!! Bisous Petite Sirène!!!

2010-06-15 @ 16:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0