First day

Idag var jag på min första lektion sen i våras. Det var bra, det kändes ganska skönt att börja plugga lite smått igen.. Mitt schema är hur bra som helst, jag börjar kl 14 varje dag, har en tvåtimmarslektion, och sen en till lektion från 16:30-17:30. Sen slutar jag! Sovmorgon varje morgon med andra ord. Jag har lärt känna lite nya människor här, en tjej från Stockholm, Mathilda, Laura från Amsterdam, Maddy från Canada, och en del andra i min grupp. Det känns skönt att inte längre vara så ensam. Imorgon är det samma schema, det gäller varje dag, måndag till fredag, fram till jul.
Sen kommer min alldeles egna björn hit på fredag, all the way från London! Vi ska bo på ett mysigt hotell i Montmartre och jag ska visa honom Paris. Det ska bli underbart!


Jag ska även meddela att jag nu har Twitter, där jag lite oftare gör lite kortare updates! Så kolla gärna in mig där: http://twitter.com/#!/ElinCederquist


Nu blir det lite Vampire Diaries! BISOUS

Mitt rum!

La Tour Eiffel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0