Första dagen

Idag har varit en lång dag. Trots det så har jag inte gjort jättemycket, men ändå hunnit med lite. Jag vaknade vid tio och åkte direkt till stan. Köpte metrokort för 60 euro och försökte sedan ta mig vidare till Sorbonne. Och till min förvåning så hittade jag. Tror det var tack vare att jag och mamma varit här i våras och kollat in Sorbonne. Jag fick fylla i några blanketter och sätta mig och vänta i kön. Dock hade jag glömt att man skulle betala samtidigt som inskrivningen så jag ska tillbaka dit imorgon igen. Annars har jag bara gått omrking, var vid Pantheon, Luxemburgträdgården, Quartier Latin, Champs Ellyssées och lite annat. Så nu har jag verkligen ont i fötterna och är väldigt trött. Jag har nu även fixat mig ett franskt nummer, som ni kan nå mig på: +33664926413.

Nu ligger jag i min säng och tar det lugnt och kollar Vampire Diaries. Aldrig sett innan men det verkar spännande!

 Sorbonne!

Kommentarer
Postat av: titi

Tu as aimé Vampire Diaries ? Plus je lis ton blog et plus j'ai hâte de te revoir nini ! <3

2011-09-05 @ 23:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0